15. märts 2010

Sibulamoosis küpsenud kanafilee krõmpsuva saiapuru all

Sain oma Rannamõisa auhinna kätte:) Oleme neljapäevast saati juba linnuliha söönud ja oi, kuidas mulle see meeldib. Linnuliha on üldse meie pere toidulaual sage külaline. Sõbranna rääkis mulle mõni aeg tagasi, kuidas ta sibulamoosiga kana valmistas. Tõi mulle karbiga Olde Hansa sibulamoosi ka, et kindlasti prooviksin. Tema määris terve kana moosi sisse, mina otsustasin aga hoopis fileed teha. Igatahes tulemus sai super! Mahlane ja kergelt magus. Ning mis peamine - jube lihtne valmistada!


Vaja läheb:
ca 500 g kanafileed
3 spl sibulamoosi
meresoola
30 g võid
100 ml riivsaia

Tee nii:
Pane ahi 200 kraadile sooja. Lõika fileedele külje pealt pikuti sisselõige, et tekiks tasku. Määri fileed korralikult moosiga kokku ja osa moosist pane ka "taskusse". Raputa peale natuke soola. Pane pann õliga tulele ja lase korralikult kuumaks. Pruunista fileed ühelt ja siis teiselt poolt kuldpruuniks. Vahepeal valmista saiapuru. Selleks näpi või, riivsai ja noaotsatäis soola ühtlaseks puruks. Tõsta kana vormi, pudista saiapuru peale ning pane 15-20 minutiks ahju. Ja ongi valmis!

3 kommentaari:

Elis ütles ...

Vot seda ma nüüd küll tahaks!

Mari-Liis ütles ...

Oi, Andra, see kooriku all tehtud kanatoit oli siis sinu retsept!
See oli minu lemmik sealt võistluselt. Ja meil käib ka suur kanasöömine nüüd kodus :)

Andra Kalda ütles ...

Ma lugesin jah su blogist, Mari-Liis. Mulle meeldisid jällegi sinu kebabid:) Muide, palju õnne!

Kööginurk

Related Posts with Thumbnails