11. juuni 2012

Šokolaadi-rabarberikook

Minu selle hooaja kindel lemmik. Brownie retseptist inspireeritud maapähklikreemiga valmistatud magus põhi ja hapukas rabarber... jumalik. Kui mulle tavaliselt soojad koogid ei meeldi, siis see on küll peale ahjust välja tulekut ja natukest jahtumist eriti mõnus. Lubasin endale, et peale rabarberimaratoni enam rabarberit koogi sisse ei pane, aga juba olen oma lubadust murdnud. Mingisugune inspiratsioonipuhang on mind tabanud, nii et rabarberikooke ainult ahjust tuleb ja tuleb. Ja mul on uus ahi! Lõpuks ometi! Teen tasa kõik need kuud, mis ilma ahjuta olen pidanud läbi saama!




Vaja läheb:
100 g võid
200 g metsapähklikreemi (Nutella vms)
2 muna
1 dl suhkrut
3 dl jahu
1 tl küpsetuspulbrit
2 vart rabarberit


Tee nii:
Sulata või ja sega juurde maapähklikreem. Vahusta munad suhkruga ja sega juurde võisegu. Lisa ka jahu ja küpsetuspulber, sega kergelt läbi ning vala segu vormi. Koori ja tükelda rabarber ning puista taignale. Küpseta 180 kraadi juures ca 40 minutit. 

Kogus: 24 cm läbimõõduga vorm, 12 tk. 

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

näeb imehea välja!
kas kasutada tuleks siiski nutellat(šokolaadikreem, sisaldab sarapuupähkleid) või maapähklikreemi?

Andra Kalda ütles ...

Just, seda šokolaadist kreemi :)

Kööginurk

Related Posts with Thumbnails