28. detsember 2009

Piparkoogitrühvlid

Piparkoogitaigent oli veel nii palju järgi, et küpsetasin plaaditäie piparkooke. Kuna ma süüa neid väga ei armasta, siis tegin neist sõbrannale külla kaasa võtmiseks trühvleid. Väga maitsvad said. Tundub, et tuleb ülejäänud taigen ka ahju pista ja poodi šokolaadi järele minna...

Vaja läheb:
150 g pähklitega piimašokolaad
2 spl vanilli-kohupiimakreem
300 ml purustatud piparkooke (umbes 1 ahjuplaaditäis)

Tee nii:
Purusta piparkoogid. Sulata šokolaad veevannil ja sega kokku kohupiimakreemi ja 200 ml piparkoogipuruga. Veereta segust küpsetuspaberi sisse ca 2,5 cm läbimõõduga "vorst". Lase 30 minutit taheneda. Veereta neid ülejäänud piparkoogipurus ja vormi pallid. Kaunist erinevate pähklitega.


Kogus: 17-20 trühvlit.

7 kommentaari:

Kertu ütles ...

Oi kui hea mõte järelejäänud piparkoogitainas ära kasutada :)

Kheitel ütles ...

Need olid imehead :) Annu, Sa oled niii tubli :)

Andra Kalda ütles ...

Aitäh! :)

Anonüümne ütles ...

Küsiksin,et kas sa oled mustikatega piparkoogivormikeste retsepti ära kustutanud? Igatahes mina seda avada ei saa.

Andra Kalda ütles ...

Kui ma siin uuendusi tegin, siis tõesti kustutasin osa retsepte ära. Kahjuks on pildid alles jäänud, kuid neile klõpsides ei saa retsepti näha. Ehk suudan vea parandada.

Anonüümne ütles ...

Sooviks väga nende mustikatega piparkoogivormikeste retsepti. Väga isuäratavad näevad välja. Kuidas Sulle nood piparkoogivormikesed maitsesid?

Andra Kalda ütles ...

Need maitsesid nagu väiksed saiavormid. Kuna nad mulle ei avadanud väga erilist muljet ja panin nad siia rohkem idee pärast, siis ma nad siit eemaldasin ka ja ei ole ise uuesti teinud. Aga ma leidsin retsepti üles ja proovi järgi:) Ma teen ise ka neid uuesti, äkki mälu petab mind:)

Vaja läheb:
18 väiksemat piparkooki
200g kohupiima
100 g valget šokolaadi
2 peotäit mustikaid
2 muna
3 spl suhkrut

Tee nii:
Klopi muna suhkruga lahti. Sega juurde kohupiim, purustatud piparkoogid, tükeldatud šokolaad ja marjad. Määri muffinivorm võiga ja raputa jahuga üle. Jaota taigen 8 augu vahel ja küpseta 200 kraadi juures ca 20 minutit.

Kööginurk

Related Posts with Thumbnails